Καλάθι Αγορών (0 προϊόν)

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Βρίσκεστε στο:

Η Μεταγνώση στα Μαθηματικά

  • Η Μεταγνώση στα Μαθηματικά
  • Η Μεταγνώση στα Μαθηματικά
  • Η Μεταγνώση στα Μαθηματικά

Η Μεταγνώση στα Μαθηματικά

Παναούρα Ρίτα (Αρετή),

Διαθεσιμότητα: Αμεσα διαθέσιμο

Σελίδες 136
ISBN13 978-618-5242-51-0
Τόπος Έκδοσης Θεσσαλονίκη
Έτος Έκδοσης 2019
Διαστάσεις 17x24 cm
Εξώφυλλο Μαλακό
Εσωτερικό βιβλίου Ασπρόμαυρο
Συνοδευτικό Υλικό ΟΧΙ
Κωδικός στον Εύδοξο 86054925
-
+

Κανονική Τιμή: 15,00 €

Special Price 13,50 €

 

Κάθε Αναλυτικό Πρόγραμμα αναφέρεται στην ανάγκη ανάπτυξης των μεταγνωστικών ικανοτήτων των παιδιών ως προϋπόθεση για την υλοποίηση των στόχων της δια βίου μάθησης.

Τι είναι η Μεταγνώση;

Από ποιες διαστάσεις αποτελείται;

Πώς αυτή αναπτύσσεται;

Σε ποιες ηλικίες;

Πώς συνδέεται με τη λειτουργία του νου;

Ποιο ρόλο έχει η τυπική και ποιο η μη τυπική εκπαίδευση στην ανάπτυξή της;

Ποια διασύνδεση έχει με τη μαθηματική ικανότητα και τη λύση προβλήματος;

Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα τα οποία επιδιώκει να απαντήσει το συγκεκριμένο βιβλίο. Σε μια προσπάθεια αυτογνωσίας της έρευνάς μας τα τελευταία 25 χρόνια στον τομέα, συνοψίζουμε τα ευρήματά μας και προβαίνουμε σε αυτορρύθμιση των ερευνητικών μας στόχων για τη συνέχεια. Η Μεταγνώση υπάρχει και αναπτύσσεται όταν το γνωστικό ον δρα, αντιδρά, στοχάζεται και αναστοχάζεται.

Σημαντικός είναι ο ρόλος κάθε φορέα της εκπαιδευτικής διαδικασίας: εκπαιδευτικοί, γονείς και παιδιά δρουν γνωστικά και μεταγνωστικά, κατανοούν τις δυνατότητές τους και διαχειρίζονται τις αδυναμίες τους. Ένα βιβλίο κατανόησης της έννοιας της Μεταγνώσης στα Μαθηματικών, των διαστάσεών της, των δυνατοτήτων ανάπτυξής της.

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα
Πρόλογος από τη συγγραφέα
Εισαγωγή

ΜΕΡΟΣ Α
1. Η έννοια της μεταγνώσης
2. Η θέση της μεταγνώσης στο μη γνωστικό μοντέλο. Η έννοια της «μετα-αυτοδιαχείρισης»
3. Ανάπτυξη της μεταγνωστικής ικανότητας
4. Μέτρηση της μεταγνωστικής ικανότητας
5. Μεταγνώση και γνωστικές ικανότητες
6. Μεταγνωστική ικανότητα και λύση μαθηματικού προβλήματος

ΜΕΡΟΣ Β
7. Η διερευνητική μέθοδος διδασκαλίας και η ανάπτυξη της μεταγνωστικής στρατηγικής επιμονής στη λύση προβλήματος
8. Μεταγνωστική ικανότητα και αξιοποίηση της τεχνολογίας
9. Στρατηγικές ανάπτυξης της μεταγνωστικής ικανότητας. Μη τυπική εκπαίδευση και άτυπη μάθηση: Ο ρόλος των γονιών
10. Στρατηγικές ανάπτυξης της μεταγνωστικής ικανότητας. Ο ρόλος του σχολείου μέσω της τυπικής εκπαίδευσης
11. Αντί επιλόγου

Βιβλιογραφικές αναφορές

Περιεχόμενα contents_Metagnosi_sta_mathimatika.pdf
Ενδεικτικό Κεφάλαιο chapter_Metagnosi_sta_mathimatika.pdf
Εγγραφείτε στο site μας και κατεβάστε εντελώς Δωρεάν επιπλέον αρχεία για το συγκεκριμένο βιβλίο

Κριτικές Αναγνωστών

Δεν υπάρχουν κριτικές.

Γράψτε τη δική σας κριτική

Μόνο τα εγγεγραμμένα μέλη μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ για να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε