Καλάθι Αγορών (0 προϊόν)

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Βρίσκεστε στο:

Η Τέχνη Προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3

  • Η Τέχνη Προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3
  • Η Τέχνη Προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3
  • Η Τέχνη Προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3

Η Τέχνη Προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3

Terry Griffin,

Διαθεσιμότητα: Αμεσα διαθέσιμο

Σελίδες 344
ISBN13 978-618-5242-98-5
Τόπος Έκδοσης Θεσσαλονίκη
Έτος Έκδοσης 02-10-2020
Διαστάσεις 21x29 cm
Εξώφυλλο Μαλακό
Εσωτερικό βιβλίου Έγχρωμο
Συνοδευτικό Υλικό ΟΧΙ
-
+

Κανονική Τιμή: 25,00 €

Special Price 22,50 €

 

Η γλώσσα οπτικού προγραμματισμού των LEGO® MINDSTORMS® EV3, που βασίζεται σε μπλοκ, έχει σχεδιαστεί για να επιτρέψει σε οποιονδήποτε να προγραμματίσει έξυπνα ρομπότ. Διαθέτει ισχυρότατα χαρακτηριστικά που στην αρχή μπορούν να προκαλέσουν φόβο στον αρχάριο. Το βιβλίο "Η Τέχνη Προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3" είναι ένας έγχρωμος φιλικός οδηγός για αρχάριους σχεδιασμένος για να γεφυρώσει αυτόν το φόβο.

Στο εσωτερικό, θα ανακαλύψετε πώς να συνδυάζετε βασικά στοιχεία EV3 όπως μπλοκ, καλώδια δεδομένων, αρχεία και μεταβλητές για να δημιουργήστε εξελιγμένα προγράμματα. Θα μάθετε επίσης καλά πρακτικές προγραμματισμού, διαχείρισης μνήμης και χρήσιμες στρατηγικές εντοπισμού σφαλμάτων. Δεξιότητες που είναι χρήσιμες στον προγραμματισμό
σε οποιαδήποτε γλώσσα.

Όλα τα προγράμματα του βιβλίου λειτουργούν με έναν γενικό ρομπότ δοκιμών που θα δημιουργήσετε από νωρίς. Καθώς θα συνεχίζετε, θα μάθετε να προγραμματίζετε το ρομπότ σας:

  • Να αντιδρά σε διαφορετικά περιβάλλοντα και να ανταποκρίνεται σε εντολές
  • Να ακολουθεί έναν τοίχο για πλοήγηση σε λαβύρινθο
  • Να εμφανίζει στην οθόνη EV3 σχέδια που εισάγονται με καντράν, αισθητήρες και καλώδια δεδομένων
  • Να παίζει μαζί σας ένα παιχνίδι μνήμης που χρησιμοποιεί πίνακες για την αποθήκευση της υψηλής βαθμολογίας
  • Να ακολουθεί μια γραμμή χρησιμοποιώντας έναν ελεγκτή PID, όπως αυτός που χρησιμοποιείται στα πραγματικά βιομηχανικά συστήματα

Το παρόν σύγγραμμα καλύπτει τόσο την έκδοση Σπιτιού όσο και την έκδοση Εκπαίδευσης του σετ EV3, καθιστώντας το ιδανικό για παιδιά, γονείς και δασκάλους.

Ανεξάρτητα από το αν το εργαστήριο ρομποτικής σας είναι το σαλόνι του σπιτιού σας ή η τάξη του σχολείου σας, αυτός είναι ο πλήρης οδηγός για τον προγραμματισμό EV3 που περιμένατε.

Εισαγωγή

Κεφάλαιο 1 LEGO και ρομπότ: ένας υπέροχος συνδυασμός
κεφάλαιο 2 Το περιβάλλον προγραμματισμού EV3
κεφάλαιο 3 TriBot: Το δοκιμαστικό ρομπότ
κεφάλαιο 4 Κίνηση
κεφαλαίο 5 Αισθητήρες
κεφάλαιο 6 Ροή προγράμματος
κεφάλαιο 7 Το πρόγραμμα WallFollower: πλοήγηση σε ένα λαβύρινθο
κεφάλαιο 8 Καλώδια δεδομένων
κεφάλαιο 9 Καλώδια δεδομένων και το μπλοκ διακοπτών
κεφάλαιο 10 Καλώδια δομένων και το μπλοκ βρόχου
κεφάλαιο 11 Μεταβλητές
κεφάλαιο 12 Τα μπλοκ
κεφάλαιο 13 Μαθηματικά και λογική
κεφάλαιο 14 Ο φωτισμός EV3, τα κουμπιά και η οθόνη
κεφάλαιο 15 Πίνακες
κεφάλαια 16 Αρχεία
κεφάλαιο 17 Καταγραφή δεδομένων
κεφάλαιο 18 Πολλαπλές εργασίες
κεφάλαιο 19 Ένα πρόγραμμα LineFollower ελεγχόμενο από PID
παράρτημα A Συμβατότητα NXT και EV3
παράρτημα Β EV3 Ιστότοποι

ευρετήριο

Περιεχόμενα contents_H-TEXNH-PROGRAMMATISMOU-TON-LEGO.pdf
Ενδεικτικό Κεφάλαιο chapter_H-TEXNH-PROGRAMMATISMOU-TON-LEGO.pdf
Εγγραφείτε στο site μας και κατεβάστε εντελώς Δωρεάν επιπλέον αρχεία για το συγκεκριμένο βιβλίο

Κριτικές Αναγνωστών

Δεν υπάρχουν κριτικές.

Γράψτε τη δική σας κριτική

Μόνο τα εγγεγραμμένα μέλη μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ για να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε

[profiler]
Memory usage: real: 41943040, emalloc: 41568936
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem