Καλάθι Αγορών (0 προϊόν)

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Βρίσκεστε στο:

Καινοτομία Επιχειρηματικού Προτύπου (2η Έκδοση)

  • Καινοτομία Επιχειρηματικού Προτύπου (2η Έκδοση)
  • Καινοτομία Επιχειρηματικού Προτύπου (2η Έκδοση)

Καινοτομία Επιχειρηματικού Προτύπου (2η Έκδοση)

Βάλβη Θεοδώρα, Καραγιάννης Ηλίας, Βλιάμος Σπύρος,

Διαθεσιμότητα: Αμεσα διαθέσιμο

Σελίδες 256
ISBN13 978-618-5242-67-1
Τόπος Έκδοσης Θεσσαλονίκη
Έτος Έκδοσης 2019
Διαστάσεις 17x24 cm
Εξώφυλλο Μαλακό
Εσωτερικό βιβλίου Ασπρόμαυρο
Συνοδευτικό Υλικό ΟΧΙ
Κωδικός στον Εύδοξο 86197960
-
+

Κανονική Τιμή: 25,00 €

Special Price 22,50 €

 

Το επιχειρηματικό πρότυπο αναπαριστά τις στρατηγικές επιλογές που πραγματοποιεί μια επιχείρηση, καθώς και τις λειτουργικές επιπτώσεις που αυτές παρουσιάζουν. Αποτελεί έναν ολιστικό και συστηματικό τρόπο ανάλυσης και περιγραφής των τρόπων και μέσων με τα οποία μια επιχείρηση λειτουργεί. Η σημαντικότητα ενός επιχειρηματικού προτύπου τεκμηριώνεται από το γεγονός ότι αποτελεί τον πυρήνα και οδηγό της εκάστοτε στρατηγικής, καθώς και τον τρόπο αποκωδικοποίησης, κατανόησης και αποτελεσματικής επικοινωνίας της, τόσο εντός της επιχείρησης όσο και σε ολόκληρο το οικοσύστημα με το οποίο αυτή αλληλοεπιδρά.

Το συγκεκριμένο βιβλίο παρουσιάζει την ανάπτυξη και εμπειρική εφαρμογή ενός εννοιολογικού πλαισίου για την αξιολόγηση της καινοτομίας επιχειρηματικού προτύπου μικρομεσαίων επιχειρήσεων, εξετάζοντας ταυτόχρονα την επιρροή του οργανωσιακού σχεδιασμού ως βασικό αίτιο της επιχειρηματικής αριστείας. Επίσης, αναλύονται οι προοπτικές και σύγχρονες τάσεις της καινοτομίας επιχειρηματικού προτύπου, ενώ παρουσιάζεται και μια εμπειρική εφαρμογή σε δείγμα Ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Στα νέα κεφάλαια της 2ης βελτιωμένης έκδοσης παρουσιάζονται αναλυτικά τα επιχειρηματικά πρότυπα και ο τρόπος που συνδέονται με τη βιώσιμη ανάπτυξη των επιχειρήσεων, ενώ δίνεται έμφαση στην ανοικτή καινοτομία και τον καταλυτικό ρόλο που παίζει στην εισαγωγή νέων επιχειρηματικών προτύπων. Επίσης, αναλύεται η οργανωσιακήδιάσταση των επιχειρηματικών προτύπων και κυρίως η σύνδεσή τους με τη στρατηγική, την οργανωτική δομή, την ηγεσία και τις ικανότητες των επιχειρήσεων.

Το βιβλίο απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που ασχολούνται με θέματα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας, αλλά και σε ερευνητές και διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών.

ΠΡΌΛΟΓΟΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. ΕΙΣΑΓΩΓΉ
1.1 Βασικές έννοιες
1.2 Διαδικασία καινοτομίας
1.3 Στάση, ροπή και απόδοση καινοτομίας
1.4 Μέτρηση και διαχείριση καινοτομίας
1.5 Καινοτομία και επιχειρηματικότητα
1.6 Συστήματα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας
     1.6.1 Γενικά
     1.6.2 Φορείς καινοτομίας και επιχειρηματικότητας

ΚΕΦΆΛΑΙΟ 2. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΆ ΠΡΌΤΥΠΑ
2.1 Στοιχεία επιχειρηματικού προτύπου
2.2 Καινοτομία και επιχειρηματικό πρότυπο
2.3 Βιβλιογραφική ανασκόπηση
2.4 Ανοικτή καινοτομία και επιχειρηματικά πρότυπα
     2.4.1 Γενικά
     2.4.2 Ανοικτή καινοτομία και περιφερειακά συστήματα καινοτομίας
     2.4.3 Ανοικτή καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη

ΚΕΦΆΛΑΙΟ 3. ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΉ ΔΙΆΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΆ ΠΡΌΤΥΠΑ
3.1 Δραστηριότητες καινοτομίας επιχειρηματικού προτύπου
3.2 Οργανωσιακή θεωρία
     3.2.1 Επιχειρηματικά πρότυπα και οργανωτική δομή
     3.2.2 Ανώτατη διοίκηση και αλλαγές
3.3 Δυναμικές ικανότητες
     3.3.1 Βασικές έννοιες
     3.3.2 Οργανωσιακός σχεδιασμός και δυναμικές ικανότητες
     3.3.3 Στρατηγική και οργανωσιακός σχεδιασμός

ΚΕΦΆΛΑΙΟ 4. ΒΙΏΣΙΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΆ ΠΡΌΤΥΠΑ
4.1 Στρατηγική και βιώσιμα επιχειρηματικά πρότυπα
4.2 Μοντέλο DUCCK
4.3 Οργανωσιακός σχεδιασμός και επιχειρηματική αριστεία
     4.3.1 Οργανωσιακός σχεδιασμός
     4.3.2 Επιχειρηματική αριστεία
     4.3.3 Σχέση με οργανωσιακό σχεδιασμό και επιχειρηματική αριστεία
4.4 Βιώσιμη καινοτομία επιχειρηματικού προτύπου

ΚΕΦΆΛΑΙΟ 5. ΜΕΛΈΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΏΣΕΩΝ
5.1 Εκπαιδευτικός κλάδος
5.2 Κλάδος υγείας
5.3 Μεταφορές
5.4 Αγροτικός κλάδος
5.5 Οικονομικός κλάδος
5.6 Πλατφόρμες ανοικτής καινοτομίας
5.7 Κλάδος φιλοξενίας
5.8 Μεταποίηση
5.9 Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών
5.10 Μοντέλα καινοτομίας με βάση ψηφιακές πλατφόρμες
5.11 Σύγκριση και τυπολογία

ΚΕΦΆΛΑΙΟ 6. ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌ ΠΡΌΤΥΠΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΊΑΣ
6.1 Κοινωνική καινοτομία και επιχειρηματικότητα
6.2 Επιχειρηματικά πρότυπα καινοτομίας για κοινωνική καινοτομία
6.3 Μελέτες περιπτώσεων
6.4 Κοινωνική καινοτομία με βάση την τετραπλή έλικα

ΚΕΦΆΛΑΙΟ 7. ΕΛΛΗΝΙΚΌ ΣΎΣΤΗΜΑ ΈΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΊΑΣ
7.1 Γενική παρουσίαση
7.2 Επιδόσεις Ελληνικού Συστήματος Καινοτομίας
7.3 Ανάλυση SWOT
7.4 Προοπτικές και προτάσεις

ΚΕΦΆΛΑΙΟ 8. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌ ΠΡΌΤΥΠΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΊΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΈΣ ΜΜΕ
8.1 Μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην ελληνική οικονομία
8.2 Καινοτομία στις ελληνικές ΜΜΕ
8.3 Χαρακτηριστικά καινοτόμων ελληνικών ΜΜΕ
8.4 Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ανταγωνιστικότητα
8.5 Έρευνα σε ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
     8.5.1 Στοιχεία έρευνας και προφίλ δείγματος
     8.5.2 Επιχειρηματικό πρότυπο καινοτομίας
     8.5.3 Οργανωσιακός σχεδιασμός
     8.5.4 Επιχειρηματική αριστεία
     8.5.5 Βιώσιμο επιχειρηματικό πρότυπο καινοτομίας

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΊΑ

Εγγραφείτε στο site μας και κατεβάστε εντελώς Δωρεάν επιπλέον αρχεία για το συγκεκριμένο βιβλίο

Κριτικές Αναγνωστών

Δεν υπάρχουν κριτικές.

Γράψτε τη δική σας κριτική

Μόνο τα εγγεγραμμένα μέλη μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ για να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε