Καλάθι Αγορών (0 προϊόν)

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Βρίσκεστε στο:

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

  • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
  • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
  • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Wirtz Jochen, Lovelock Christopher, Γιοβάνης Απόστολος, Αθανασοπούλου Πηνελόπη,

Διαθεσιμότητα: Αμεσα διαθέσιμο

Σελίδες 800
ISBN13 978-618-5242-29-9
Τόπος Έκδοσης Θεσσαλονίκη
Έτος Έκδοσης 2018
Διαστάσεις 21x29 cm
Εξώφυλλο Μαλακό
Εσωτερικό βιβλίου Έγχρωμο
Συνοδευτικό Υλικό ΟΧΙ
Κωδικός στον Εύδοξο 77118262
-
+

Κανονική Τιμή: 70,00 €

Special Price 63,00 €

 

Το βιβλίο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών αποτελεί την όγδοη έκδοση του παγκοσμίως πρωτοποριακού εγχειριδίου από τους συγγραφείς Jochen Wirtz και Christopher Lovelock. Αποτελεί ανανεωμένο εκτενώς ώστε να περιλαμβάνει και τις τελευταίες επιστημονικές έρευνες, τις τάσεις της βιομηχανίας και την τεχνολογία, τα κοινωνικά μέσα και τα παραδείγματα και αναλαμβάνει μια ισχυρή διαχειριστική προσέγγιση που παρουσιάζεται μέσω ενός συνεκτικού και προοδευτικού παιδαγωγικού πλαισίου που βασίζεται σε σταθερή ακαδημαϊκή έρευνα.

Όλα τα κεφάλαια είναι δομημένα γύρω από ένα οργανωτικό πλαίσιο το οποίο παρέχει μία εικονογραφική επισκόπηση των περιεχομένων και της επιχειρηματολογίας του κάθε κεφαλαίου. Περιλαμβάνονται νέες εφαρμογές τεχνολογίας οι οποίες ενσωματώνονται σε ολόκληρο το κείμενο από εφαρμογές m-commerce και καινωνικά δίκτυα έως ρομπότ, τεχνητή νοημοσύνη και βιομετρικά στοιχεία.

Διαθέτοντας πολλές μελέτες περίπτωσης και παραδείγματα από όλο τον κόσμο, το βιβλίο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών είναι κατάλληλο για φοιτητές, αλλά και το ευρύ κοινό που έχουν στόχο να αποκτήσουν μια ευρύτερη διαχειριστική άποψη στο Μάρκετινγκ υπηρεσιών.

Σχετικά με τους συγγραφείς
Σχετικά με τους συγγραφείς των μελετών περίπτωσης
Πρόλογος
Ευχαριστίες

ΜΈΡΟΣ Ι: ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ
1. Δημιουργία αξίας στην οικονομία των υπηρεσιών
2. Κατανόηση των πελατών των υπηρεσιών
3. Τοποθέτηση των υπηρεσιών στις ανταγωνιστικές αγορές

ΜΕΡΟΣ II: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ 4P ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
4. Ανάπτυξη προϊόντων και μαρκών υπηρεσιών
5. Διανομή υπηρεσιών μέσω φυσικών και ηλεκτρονικών διαύλων
6. Τιμολόγηση υπηρεσιών και διαχείριση εσόδων
7. Επικοινωνία στο μάρκετινγκ υπηρεσιών

ΜΕΡΟΣ III: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
8. Σχεδιασμός διαδικασιών εξυπηρέτησης
9. Εξισορρόπηση ζήτησης και παραγωγικής δυνατότητας
10. Διαμόρφωση του περιβάλλοντος παροχής υπηρεσιών
11. Διαχείριση ανθρώπινων πόρων για την απόκτηση συγκριτικού πλεονεκτήματος

ΜΕΡΟΣ IV: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
12. Διαχείριση σχέσεων και οικοδόμηση πιστότητας
13. Διαχείριση παραπόνων και ανάκτηση υπηρεσίας

ΜΕΡΟΣ V: ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
14. Επιδίωξη της ποιότητας και παραγωγικότητας των υπηρεσιών
15. Οικοδόμηση ενός οργανισμού παροχής υπηρεσιών διεθνούς επιπέδου

ΜΕΡΟΣ VI: ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ

Γλωσσάρι
Ευρετήριο ονομάτων
Ευρετήριο όρων

Περιεχόμενα contents_MARKETING_YPHRESION.pdf
Ενδεικτικό Κεφάλαιο chapter_MARKETING_YPHRESION.pdf
Εγγραφείτε στο site μας και κατεβάστε εντελώς Δωρεάν επιπλέον αρχεία για το συγκεκριμένο βιβλίο

Κριτικές Αναγνωστών

Δεν υπάρχουν κριτικές.

Γράψτε τη δική σας κριτική

Μόνο τα εγγεγραμμένα μέλη μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ για να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε