Καλάθι Αγορών (0 προϊόν)

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Βρίσκεστε στο:

Συνέχεια στη Μάθηση και Ανάπτυξη των παιδιών

  • Συνέχεια στη Μάθηση και Ανάπτυξη των παιδιών
  • Συνέχεια στη Μάθηση και Ανάπτυξη των παιδιών
  • Συνέχεια στη Μάθηση και Ανάπτυξη των παιδιών

Συνέχεια στη Μάθηση και Ανάπτυξη των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό

Γουργιώτου Ευθυμία Κλωτσοτύρας Δημήτρης

Διαθεσιμότητα: Αμεσα διαθέσιμο

Σελίδες 492
ISBN13 978-618-5242-34-3
Τόπος Έκδοσης Θεσσαλονίκη
Έτος Έκδοσης 2018
Διαστάσεις 21x29 cm
Εξώφυλλο Σκληρό
Εσωτερικό βιβλίου Έγχρωμο
Συνοδευτικό Υλικό ΟΧΙ
Κωδικός στον Εύδοξο 77120223
-
+

Κανονική Τιμή: 50,00 €

Special Price 40,00 €

 

Τα τελευταία χρόνια, ένα νέο πεδίο συζητήσεων προκαλεί το ενδιαφέρον όλων γύρω από τη σχέση μεταξύ της προσχολικής και της δημοτικής εκπαίδευσης. Αφορά στην οπτική της δημιουργίας ενός «κοινού τόπου συνάντησης» των δύο εκπαιδευτικών βαθμίδων και τη δημιουργία μιας ισότιμης σχέσης μεταξύ τους. Το Ερευνητικό Επιμορφωτικό Πρόγραμμα με τίτλο Διευκολύνοντας την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό σχολείο (ΝΗΔΗ) σχεδιάστηκε με σκοπό να εμπλέξει μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων, καθώς και φορείς τοπικών κοινοτήτων σε μια συμμετοχική έρευνα δράσης με σκοπό την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό σχολείο.

Η παρούσα έκδοση φιλοξενεί τις θεωρητικές εργασίες και τις εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του εν λόγω προγράμματος. Τα αποτελέσματα των δράσεων δημιουργούν ένα νέο «χώρο» για μια συμμετοχική, δημοκρατική πρακτική στη σχολική μετάβαση, προσκαλώντας όλους όσους εμπλέκονται στην εκπαίδευση στη συν-οικοδόμηση νέων δημοκρατικών νοημάτων –του παιδιού, του εκπαιδευτικού, του σχολείου, της κοινότητας, της μάθησης και της γνώσης.

.
Περιεχόμενα contents_GEFYRES.pdf
Ενδεικτικό Κεφάλαιο chapter_GEFYRES.pdf
Εγγραφείτε στο site μας και κατεβάστε εντελώς Δωρεάν επιπλέον αρχεία για το συγκεκριμένο βιβλίο

Κριτικές Αναγνωστών

Δεν υπάρχουν κριτικές.

Γράψτε τη δική σας κριτική

Μόνο τα εγγεγραμμένα μέλη μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ για να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε