Καλάθι Αγορών (0 προϊόν)

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Βρίσκεστε στο:

Τα ΜΜΕ και η Δημοσιογραφία σε μετάβαση

  • Τα ΜΜΕ και η Δημοσιογραφία σε μετάβαση
  • Τα ΜΜΕ και η Δημοσιογραφία σε μετάβαση
  • Τα ΜΜΕ και η Δημοσιογραφία σε μετάβαση

Τα ΜΜΕ και η Δημοσιογραφία σε μετάβαση

Τριανταφύλλου Σωτήρης,

Διαθεσιμότητα: Αμεσα διαθέσιμο

Σελίδες 344
ISBN13 978-618-202-014-2
Τόπος Έκδοσης Θεσσαλονίκη
Έτος Έκδοσης 2020
Διαστάσεις 17x24 cm
Εξώφυλλο Μαλακό
Εσωτερικό βιβλίου Ασπρόμαυρο
Συνοδευτικό Υλικό ΟΧΙ
Κωδικός στον Εύδοξο 94700688
-
+

Κανονική Τιμή: 30,00 €

Special Price 27,00 €

 

Στόχος του βιβλίου αυτού είναι να καταγράψει, να αναλύσει σε βάθος και να εξη­γήσει τις μεταβολές στα ΜΜΕ, τη δημοσιογραφία και τους δημο­σιογράφους. Επικεντρώνει στην ελληνική μηντιακή βιομηχανία, η οποία ακολουθεί μεν κάποια διεθνή πρότυπα, αλλά διαθέτει και τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Το παρόν βιβλίο καλύπτει ένα μεγάλο κενό που υπάρχει στην ελληνική βιβλιογραφία και αφορά τις εργασιακές σχέσεις των δημοσιογράφων καθώς επίσης και την επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού στα ΜΜΕ.

 

Έγραψαν για το βιβλίο μας

Συνέντευξη του συγγραφέα μας, στην Κατερίνα Λυμπεροπούλου στο huffingtonpost.gr

 

ΠΡΟΛΟΓΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Ιστορική αναδρομή και εξέλιξη των ΜΜΕ και της δημοσιογραφίας
1.1 Η μετάδοση της πληροφορίας και οι πρώτες ειδήσεις
1.2 Η εμφάνιση των πρώτων εντύπων και ο εκσυγχρονισμός του Τύπου
1.3 Penny press, εμπορευματοποίηση και «κίτρινος» Τύπος
1.4 Ο ρόλος των πρακτορείων ειδήσεων
1.5 Επαγγελματοποίηση των δημοσιογράφων
1.6 Η εμφάνιση του ραδιοφώνου και της τηλεόρασης
1.7 Ανακάλυψη του διαδικτύου, ψηφιακή επανάσταση και οι προεκτάσεις στην ενημέρωση
1.8 Ελευθερία του Τύπου, ανεξαρτησία και σχέσεις ιδιοκτησίας

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Το νέο επικοινωνιακό τοπίο
2.1 Το οικοσύστημα της ενημέρωσης αλλάζει
2.2 Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κινητές συσκευές
2.3 Νέες μορφές τηλεόρασης
2.4 Ο ρόλος του κοινού στην παραγωγή περιεχομένου
2.5 Ρομποτική δημοσιογραφία και αυτοματοποιημένο περιεχόμενο
2.6 Η διάδοση των fake news
2.7 Ο ρόλος των aggregators
2.8 Η ασφάλεια της πληροφορίας στο διαδίκτυο
2.9 Ανάπτυξη / προσέγγιση κοινού (Audience development) και εξόρυξη δεδομένων (data mining)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
Οι επιπτώσεις των αλλαγών και του νέου επικοινωνιακού τοπίου σε δημοσιογράφους και ΜΜΕ
3.1 Νέα δεδομένα και συνθήκες στην εργασία των δημοσιογράφων
3.2 Νέες μορφές απασχόλησης στη δημοσιογραφία
3.3. Οι επιπτώσεις από τη χρήση των αλγόριθμων
3.4 Σημαντικές απώλειες θέσεων εργασίας στη βιομηχανία των ΜΜΕ και ειδικά στις εφημερίδες
3.5 Οι επιπτώσεις της αποδιαμεσολάβησης - χειραφέτησης των πολιτών

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Το ελληνικό μηντιακό σύστημα. Από τις πρώτες εφημερίδες στο σημερινό τοπίο των μέσων
4.1 Η αρχή του ελληνικού Τύπου και της ελληνικής δημοσιογραφίας
4.2 Εκσυγχρονισμός και ανάπτυξη του Τύπου
4.3 Η Μεταπολίτευση και η καθοριστική δεκαετία του 1980. Είσοδος νέων ιδιοκτητών και τεχνολογική αλλαγή
4.4 Η εμφάνιση της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου. Ιδιωτικοποίηση και απορρύθμιση του ραδιοτηλεοπτικού τοπίου
4.5 Τα πρώτα σημάδια της κρίσης
4.6 Το νέο τοπίο της βιομηχανίας των ΜΜΕ. Διαδίκτυο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης
4.7 Λουκέτα σε επιχειρήσεις Μέσων και αναδιάταξη του ιδιοκτησιακού τοπίου
4.8 Σχέσεις ιδιοκτητών ΜΜΕ με την πολιτική εξουσία

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
Το συνδικαλιστικό κίνημα των δημοσιογράφων και των εργαζόμενων στα ΜΜΕ στην Ελλάδα
5.1 Η αρχή του οργανωμένου συνδικαλισμού των δημοσιογράφων
5.2 Ίδρυση της ΕΣΗΕΑ και επαγγελματοποίηση των δημοσιογράφων
5.3 Οι άλλες ενώσεις συντακτών
5.4 Άλλες ενώσεις εργαζομένων στα ΜΜΕ
5.5 Οι πόροι των ενώσεων και η ίδρυση των ταμείων Τύπου
5.6 Κατάργηση του αγγελιοσήμου και «νέα» ταμεία Τύπου

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6
Το εργασιακό τοπίο του ελληνικού μηντιακού συστήματος
6.1 Εκτόξευση της ανεργίας την περίοδο της οικονομικής κρίσης
6.2 Μισθωτή εργασία, «ανακύκλωση» εργαζομένων και αύξηση παραβατικότητας στα Μέσα
6.3 Αποδιάρθρωση συλλογικών διαπραγματεύσεων και μειώσεις μισθών
6.4 Η αντίδραση των συνδικάτων απέναντι στις αλλαγές
6.5 Οι επιπτώσεις των αλλαγών στα συνδικάτα

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7
Εμπειρική έρευνα
7.1 Δημογραφικά χαρακτηριστικά
7.2 Μέσο, χρόνια εργασίας και αποδοχές
7.3 Υπερωρίες, απασχόληση και ασφαλιστική κάλυψη
7.4 Ιδιοκτήτες, εργαζόμενοι ιστοσελίδων δημοσιογράφων/συνεταιρικών σχημάτων
7.5 Χαρακτηρισμός / προσόντα δημοσιογράφου. Εκπαίδευση και επιμόρφωση
7.6 Διαδίκτυο, social media και νέες μορφές δημοσιογραφίας
7.7 Επιπλέον εργασία χωρίς αμοιβή
7.8 Ωράριο, μισθός, συνέπεια πληρωμών, ένσημα, όγκος εργασίας, πίεση για παραγωγή περιεχομένου, δεοντολογία, ανεξαρτησία, λογοκρισία, προοπτικές επαγγελματικής ανέλιξης
7.9 Ανασφάλιστη εργασία, μπλοκάκι, μερική απασχόληση, απολύσεις, απλήρωτη εργασία, καθυστέρηση πληρωμών, συλλογικές και ατομικές συμβάσεις
7.10 Συνδικαλιστική δράση
7.11 Χαμηλή ιικανοποίηση και μεγάλο άγχος
7.12 Παρενόχληση στην εργασία και παραβίαση της δεοντολογίας
7.13 Παράγοντες που ευθύνονται για την κρίση στα ΜΜΕ
7.14 Απαισιοδοξία για τις τεχνολογικές αλλαγές και το μέλλον
7.15 Τι θα άλλαζαν οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι
7.16 Σύνοψη των αποτελεσμάτων της εμπειρικής έρευνας

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8
Η επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού στη βιομηχανία των ΜΜΕ
8.1 Επιτάχυνση διαρθρωτικών αλλαγών
8.2 Οι κερδισμένοι της υγειονομικής κρίσης
8.3 Μέτρα στήριξης των ΜΜΕ
8.4 Η ελληνική περίπτωση
Συμπεράσματα 

Βιβλιογραφία - πηγές
  Ελληνόγλωσση
  Μεταφρασμένη
  Ξενόγλωσση
  Άλλες πηγές
  Νόμοι

Περιεχόμενα contents_Ta_MME_kai_i_Dimosiografia.pdf
Ενδεικτικό Κεφάλαιο chapter_Ta_MME_kai_i_Dimosiografia.pdf
Εγγραφείτε στο site μας και κατεβάστε εντελώς Δωρεάν επιπλέον αρχεία για το συγκεκριμένο βιβλίο