Τεχνικές εκπαιδευτικής Διοίκησης με Οργανωσιακή Ψυχολογία

Περιγραφή Προϊόντος Περιεχόμενα Downloads Συγγραφείς Δωρεάν Αντίτυπο Αξιολόγησης
Περιγραφή Προϊόντος

Ο ρόλος του/της Διευθυντή/τριας ενός σχολείου έχει αλλάξει και οι ανάγκες για γνώσεις ψυχολογίας και εστίασης στα εργασιακά πλέον περιβάλλοντα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να ασκεί το επάγγελμά του/της αποτελεσματικά.

Με τη μεταφορά της οργανωσιακής και εργασιακής ψυχολογίας στον τομέα της εκπαίδευσης, την επισήμανση της αναγκαιότητας της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ανθρωπιστικής διοίκησης το παρόν βιβλίο προτείνει τεχνικές οι οποίες θα βοηθήσουν τους Διευθυντές να ασκήσουν ηγεσία και όχι απλά διοίκηση οδεύοντας τα σχολεία αλλά και την εκπαίδευση προς τη διάκριση.

Περιεχόμενα

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
ΗΓΕΤΗΣ Ή ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ;

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΜΗΝ ΠΙΑΝΕΣΤΕ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΙ
2.1 Επιμορφώνετε διαρκώς τους εαυτούς σας

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΤΕ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΛΙΜΑ
3.1 Κάντε καλή αρχή με το προσωπικό σας (Σεπτέμβριος)/ «Ψυχολογικό Συμβόλαιο»
3.2 Ενημερωθείτε για την οργανωσιακή κουλτούρα του σχολείου σας
3.3 Γνωρίστε το ανθρώπινο περιβάλλον του σχολείου σας
3.4 Κερδίστε την εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών σας
3.5 Να είστε πρότυπο Δικαιοσύνης
3.6 Αποφύγετε τη δημιουργία εργασιακού στρες
3.7 Αναπτύξτε κουλτούρα συνεργασίας ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς σας
3.8 Θέστε ξεκάθαρους κανόνες επικοινωνίας

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
ΕΙΔΙΚΟΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ / ΩΡΟΛΟΓΊΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
4.1 Δημιουργήστε ανθρώπινο ωρολόγιο πρόγραμμα

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
5.1 Πραγματώστε το «διευκολυντής»

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6
ΜΕΝΤΟΡΑΣ
6.1 Ορισμός μέντορα
6.2 Ενσωματώστε την ηθική και δεοντολογία στις αποφάσεις και δράσεις σας

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7
ΕΙΔΙΚΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ/ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ
7.1 PESTE και SWOT analysis
7.2 Ενδυναμώστε τους εκπαιδευτικούς σας
7.3 Τηρήστε τα χρονοδιαγράμματα, την πειθαρχία και τον έλεγχο του σχολείου
7.4 Πάρτε τις αποφάσεις σας με ορθολογιστικό τρόπο

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8
ΠΑΡΟΧΟΣ ΥΛΙΚΟΥ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9
ΥΠΟΚΙΝΗΤΗΣ
9.1 Βοηθήστε να ανθίσουν τα εσωτερικά κίνητρα των εκπαιδευτικών σας
9.2 Δώστε κίνητρα στους εκπαιδευτικούς σας να εργαστούν
9.3 Δημιουργήστε ένα περιβάλλον ασφάλειας και υποστήριξης προς τους εκπαιδευτικούς σας
9.4 Δώστε έμφαση στις ομάδες εργασίας

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Downloads Συγγραφείς

Συγγραφείς

Συγγραφέας Βιογραφικό
Στυλιανού Μαρία | Disigma Store

Στυλιανού Μαρία

Η Μαρία (Μαίρη) Στυλιανού γεννήθηκε στη Λευκωσία το 1979. Μετά την αποφοίτησή της από το Α’ Λύκειο Πάφου φοίτησε στο Πανεπιστήμιο Κύπρου όπου πήρε Πτυχίο Επιστημών Αγωγής το 2001. Στη συνέχεια έκανε Master in Business Administration με κατεύθυνση το Human Resource Management και Employee Relations στο University of Leicester UK. Αργότερα παρακολούθησε σειρά μαθημάτων στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με θέματα «Οργανωσιακή Ψυχολογία» και «Σχολική Ψυχολογία».
Ασχολείται ερευνητικά ιδιαίτερα με θέματα γύρω από τα εργασιακά περιβάλλοντα, την ποιοτική Oργάνωση και Διοίκηση οργανισμών, τη Συναισθηματική Νοημοσύνη, την Ασφάλεια και Υγεία, τα ανθρώπινα δικαιώματα στο χώρο εργασίας, την ψυχολογία του εργαζομένου, την ψυχολογία των παιδιών, τα προγράμματα στήριξης και διαχείρισής τους, την ποιοτική διδασκαλία.
Ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον έχει και γύρω από την επικοινωνία (δια ζώσης, διαδικτυακή, ηλεκτρονική) καθώς και με τις επιδράσεις της στο χώρο εργασίας , στις αντιδράσεις των ατόμων, τις επιδράσεις της στην παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα τους, της συγκέντρωσης, της ζωής τους γενικότερα.
Από το 2001 είναι εκπαιδευτικός Δημοτικής Εκπαίδευσης στα σχολεία της Πάφου. Εφαρμόζει τις γνώσεις της με γνώμονα τις αρχές της Ψυχολογίας, Οργάνωσης και Διοίκησης και τις ΤΠΕ με ηλεκτρονική ασύγχρονη μάθηση και επικοινωνία με τους μαθητές της κυρίως για εμβάθυνση και εμπέδωση των διδαχθέντων μέσω παιχνιδιού.
Εμπλέκεται σε ευρωπαϊκά προγράμματα και έχει βραβευτεί με ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας, για project τα οποία διεκπεραίωσε με μαθητές της μέσω του e twinning , του Erasmus +.

Δωρεάν Αντίτυπο Αξιολόγησης

*Δωρεάν αντίτυπα αποστέλλονται αποκλειστικά σε Ακαδημαϊκό προσωπικό Ελληνικών Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων.

Translation missing: el.general.search.loading