Στην παρούσα έκδοση, μέσα από μια συλλογική προσπάθεια, παρουσιάζονται ποικίλες θέσεις, απόψεις, προτάσεις, ερευνητικές εργασίες που απαντούν στις σύγχρονες εκπαιδευτικές διδακτικές προσεγγίσεις.
Οι συγγραφείς προέρχονται από το χώρο της εκπαίδευσης και έχουν αξιόλογη εμπειρία και γνώση. Το βιβλίο αυτό από πλευράς, θεωρητικής, ερευνητικής και διδακτικής, μπορεί να αξιοποιηθεί από τους φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων, τους εκπαιδευτικούς της προσχολικής και της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και κάθε έναν που δραστηριοποιείται στο χώρο της εκπαίδευσης.
Η έκδοση του συλλογικού τόμου αποτελεί μία προσπάθεια συνεργασίας και εκδήλωσης εκτίμησης των συγγραφέων προς την αγαπημένη τους Ρένα Σιβροπούλου, καθηγήτρια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας η οποία επί σειρά ετών υπηρέτησε και προσέφερε στο χώρο της προσχολικής αγωγής στην Ελλάδα.
Έγραψαν για το βιβλίο:
Περιοδικό Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης, 2016, Τεύχος 2, σσ. 181-183, e-ISSN: 2459-3737 https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/dialogoi/article/view/10528
1. Σοφία Αυγητίδου
Το παιχνίδι στην προσχολική εκπαίδευση: Μια αυτονόητη ή μια παραμελημένη πρακτική.
2. Αντώνης Λενακάκης
Παιχνίδι και Παιδαγωγός.
3. Ραχήλ Μαρτίδου – Ευστρατία Σοφού
Η διατύπωση ερωτήσεων στο νηπιαγωγείο.
4. Ραχήλ Μαρτίδου – Θεμιστοκλής Σεμεντεριάδης
Μέσα Επικοινωνίας στην προσχολική εκπαίδευση: Η περίπτωση της εφημερίδας.
5. Ραχήλ Μαρτίδου – Βασιλική Βασίλα
Τοπική ιστορία και Εκπαίδευση: Πρόγραμμα Τοπικής Ιστορίας στην προσχολική εκπαίδευση.
6. Αγγελική Τσαπακίδου – Σοφία Στεφανίδου
Η ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων παιδιών παιδικού σταθμού ηλικίας 3,5 – 5.
7. Ευανθία Συνώδη
Τα δικαιώματα συμμετοχής των παιδιών στο νηπιαγωγείο στην Ελλάδα και τη Φιλανδία.
8. Ευθυμία Γώτη
Τα χαρισματικά παιδιά στην εκπαιδευτική διαδικασία: Δυνατότητες και προοπτικές.
9. Ευθυμία Γουργιώτου
Η αξιολόγηση των διδακτικών αλληλεπιδράσεων στο νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις του δημοτικού: Η περίπτωση του εργαλείου CLASS.
10. Ιωάννης Φύκαρης
Σύγχρονες δομικές προσεγγίσεις οργάνωσης και διδασκαλίας του Μαθήματος των Θρησκευτικών (Μτθ) στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Όρια και δυνατότητες.
Περιεχόμενα | |
---|---|
Ενδεικτικό Κεφάλαιο |