Η Γλώσσα Προγραμματισμού PYTHON

Περιγραφή Βιβλίου Περιεχόμενα Downloads Συγγραφέας Αίτηση για Δείγμα Βιβλίου
Περιγραφή Βιβλίου

Η γλώσσα προγραμματισμού Python μέσα από παραδείγματα και ασκήσεις είναι ο οδηγός εκμάθησης της γλώσσας προγραμματισμού Python με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο. Πρόκειται για μια εντατική και ενδελεχή εισαγωγή στον προγραμματισμό με Python η οποία θα σας βοηθήσει να γράφετε προγράμματα, να επιλύετε προβλήματα και να δημιουργείτε λειτουργικές εφαρμογές σε χρόνο μηδέν.
Στο πρώτο μέρος του βιβλίου, θα μάθετε βασικές έννοιες του προγραμματισμού, όπως μεταβλητές, λίστες, κλάσεις και βρόχους, και θα αρχίσετε να γράφετε καθαρό κώδικα με τη βοήθεια ασκήσεων πάνω σε κάθε θέμα. Θα μάθετε επίσης να δημιουργείτε διαδραστικά προγράμματα και να ελέγχετε τον κώδικά σας με ασφάλεια προσθέτοντας τον σε πρότζεκτ. Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου, θα εφαρμόσετε τις γνώσεις σας στην πράξη μέσα από τρία ουσιαστικά πρότζεκτ: ένα βιντεοπαιχνίδι εμπνευσμένο από το κλασικό Space Invaders, ένα σύνολο οπτικοποιήσεων δεδομένων με εύχρηστες βιβλιοθήκες της Python, και μια απλή διαδικτυακή εφαρμογή που θα μπορέσετε να αναπτύξετε online.

Όσο προχωράτε στο βιβλίο, θα μάθετε πώς:
• Να χρησιμοποιείτε με τρόπο αποτελεσματικό εργαλεία και βιβλιοθήκες της Python, μεταξύ των οποίων και τα Pygame, Matplotlib, Plotly, και Django,
• Να δημιουργείτε 2D παιχνίδια με αυξανόμενα επίπεδα δυσκολίας που θα ανταποκρίνονται σε πατήματα του πληκτρολογίου και κλικ του ποντικιού,
• Να χρησιμοποιείτε δεδομένα για να παράγετε διαδραστικές οπτικοποιήσεις,
• Να δημιουργείτε και να προσαρμόζετε διαδικτυακές εφαρμογές και να τις αναπτύσσετε με ασφάλεια online,
• Να επιδιορθώνετε λάθη και σφάλματα ώστε να μπορείτε να επιλύετε προβλήματα προγραμματισμού που θα αντιμετωπίσετε σε δικά σας πρότζεκτ.

Η ανανεωμένη δεύτερη έκδοση που κρατάτε στα χέρια σας έχει αναθεωρηθεί προκειμένου να συμπεριλάβει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον κώδικα και τις πρακτικές της Python. Το πρώτο μέρος του βιβλίου καλύπτει με πιο εμπεριστατωμένο τρόπο θέματα όπως μορφοποιημένες συμβολοσειρές (f-strings), σταθερές και δεδομένα διαχείρισης, ενώ στο δεύτερο μέρος του βιβλίου, ο κώδικας που χρησιμοποιείται στα πρότζεκτ έχει τώρα καλύτερη δομή, πιο καθαρή σύνταξη και αξιοποιεί πιο γνωστές και ενημερωμένες βιβλιοθήκες και εργαλεία, όπως το Plotly και την τελευταία έκδοση του Django. (Για να δείτε όλες τις ενημερώσεις που έχουν γίνει, ανατρέξτε στον Πρόλογο).

Αν έχετε σκεφτεί να ασχοληθείτε με τον προγραμματισμό, το βιβλίο Η γλώσσα προγραμματισμού Python μέσα από παραδείγματα και ασκήσεις σας προσφέρει την ευκαιρία να μάθετε να γράφετε πραγματικά προγράμματα πολύ γρήγορα. Γιατί να περιμένετε άλλο;

Ανοίξτε τον υπολογιστή σας και ξεκινήστε!

Περιεχόμενα

Πρόλογος στη Δεύτερη Έκδοση 

Ευχαριστίες
Εισαγωγή

1ο ΜΕΡΟΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΏΣΕΙΣ
1 Πρώτα Βήματα
2 Μεταβλητές και Απλοί Τύποι Δεδομένων
3 Εισαγωγή στις Λίστες
4 Εφαρμογές με Λίστες
5 Εντολές if
6 Λεξικά
7 Εισροές χρηστών και Βρόχοι while
8 Συναρτήσεις
9 Κλάσεις
10 Αρχεία και Εξαιρέσεις
11 Έλεγχος κώδικα

2ο ΜΕΡΟΣ ΠΡΟΤΖΕΚΤ
1ο Πρότζεκτ Alien Invasion
12 Ένα διαστημόπλοιο που εκτοξεύει πυραύλους
13 Εξωγήινοι!
14 Βαθμολογία
Πρότζεκτ 2 Οπτικοποίηση δεδομένων
15 Παραγωγή δεδομένων
16 Λήψη δεδομένων
17 Εφαρμογές με APIs
Πρότζεκτ 3 Διαδικτυακές Εφαρμογές
18 Πρώτα βήματα με Django
19 Λογαριασμοί Χρηστών
20 Μορφοποίηση και Ανάπτυξη Εφαρμογής

Επίλογος
A Εγκατάσταση και αντιμετώπιση προβλημάτων
B Επεξεργαστές κειμένου και IDEs
Γ Λήψη βοήθειας
Δ Χρήση Git για έλεγχο εκδόσεων

Γλωσσάριο Όρων

Downloads Συγγραφέας

Συγγραφείς

Συγγραφέας Βιογραφικό
Matthes Eric | Disigma Store

Matthes Eric

Ο Eric Matthes ζει στην Αλάσκα και διδάσκει φυσικές επιστήμες, μαθηματικά και προγραμματισμό σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ξεκίνησε να γράφει προγράμματα σε ηλικία πέντε μόλις ετών και έχει γράψει και το βιβλίο Python Flash Cards, το οποίο έχει επίσης εκδοθεί από τη No Starch Press.

Αίτηση για Δείγμα Βιβλίου

*Δωρεάν αντίτυπα αποστέλλονται αποκλειστικά σε Ακαδημαϊκό προσωπικό Ελληνικών Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων.

Translation missing: el.general.search.loading